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(*) [WIP] = work in progress
(**) [Released] = Final stage link released

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 [STBY] Undva (Estonie) - (by kytt) 
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Estonia (ee)

 [STBY] Undva (Estonie) - (by kytt)
Image


SS: Undva
Lieu/Place : Estonie
Distance: -
Auteur/Autor: kytt
Surface : Gravel
Contributeurs/contributor: -
Progrès WIP/Progress WIP: 80%
Infos : forum.racedepartment
Téléchargement Fichier/Download File .7z : Undva


Spéciale estonienne en projet BTB. Les textures et la finition ont l'air impressionnantes  =D>  Ce projet me semble vraiment de qualité, vivement la version définitive!  :-D







Jeu 17 Sep 2009 22:58
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
Wouaw !!!!!!


Jeu 17 Sep 2009 23:00
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
Amazing :shock:  good job =D>

Dans les années 90 les jeunes rêvaient de GTI, aujourd'hui ils rêvent de TDI: triste époque!!!



Jeu 17 Sep 2009 23:07
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
:D  Yes, le type a l'air de bien gérer les textures... ça devrait être une spéciale de qualité  ;-) . Espérons que ça ne lague pas trop!


Jeu 17 Sep 2009 23:07
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
ça ressemble un peu au sud de la France comme végétation, non ? On voit pas des pins ?

Oserez-vous affronter : http://cricrikris.labrute.fr


Sam 19 Sep 2009 09:32
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
Cricrikris a écrit:
...... On voit pas des pins ?


Up.

Je voudrai voir des pin-up.

:D


Sam 19 Sep 2009 13:09
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
Vidéo ajoutée dans le premier post




Jeu 8 Oct 2009 13:16
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
Je devance Gege sur ce coup la :D .

Version alpha disponible ici

Il reste beaucoup du travail a faire mais on peut deja voir les talents du
créateur au niveau des textures et de leur utilisation.
Vivement la version finale, ça va dépoter ...


Jeu 29 Oct 2009 19:48
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
Testée, c'est très jolie  =D>  =D>  =D>
il y a encore un peu de boulot pour les raccords des chemins annexes, et j'espère qu'une version tarmac sera proposée, bref ça promet !


Jeu 29 Oct 2009 23:24
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
Le créateur Kytt dit lui même qu'il est sur cette spéciale depuis la sortie de BTB et qu'il l'adpate donc en fonction des nouveaux outils BTB dispos.
Il attend l'outil de jonction entre les routes.


Ven 30 Oct 2009 14:55
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
Undva 0.95
I did some changes:
New sky
Deleted some unnecessary roads to avoid too much work on them  :)
Better remained road connections to main road
Some more blending
Deleted a lot unnecessary collision for trees to get better loading time but time is still not good. I don't know how to get it down anymore. Probably if i delete everything :shock:


Sam 27 Fév 2010 21:17
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
With my first track I found that reducing the LOD on all of the objects to 400m and selecting all of the terrain that you don't expect to drive on and de selecting driveable reduced loading times and lags. If you are using one of the skies from Zaxxons cielos x pack then he recommends that you use his fx folder from one of his tracks. I did that and it reduced loading from 27 to 17 seconds. My track is 12km long and includes about 27000 objects.


Dim 28 Fév 2010 01:31
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
Thank you. :)  
6km and 22500 objects.
I'm already using low LOD settings and most of the objects have LOD lower than 400. Also separated the driveable and nondriveable terrains. Maybe i need to move that closer to the road.  I'm not using zaxxon sky and that FX is removing fog from the distance so the sky don't get foggy. I'm using that FX also but i don't believe this has something to do with loading times. I believe the collision and the blending is the main reasons. Loading times went up when i added collision for trees. Removed a lot after but still 42 sec is too much.


Dim 28 Fév 2010 02:27
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
Great project Kytt :)

How much texture do you use ? what is the size of your texture folder ?
It can affect the loading time.
And of course, collision, LOD, driveable and undriveable ground but you know that ;-)

" Les guerres de religion, c'est un peu comme se battre pour savoir qui a le meilleur ami imaginaire. " " Croire que l'économie est une science, c'est comme penser que la guerre est un sport. " ...


Dim 28 Fév 2010 12:46
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Message Re: [WIP] Undva (Estonie) - (by kytt)
Thanks :)
I look what loading screen says. It loads textures within reasonable time but stops longer time when loading collision split. Yes textures affect loading time and i'm using maybe too big textures 1024x1024. Also there are problems using others made objects. If i want use one object then it uses all that texture plate what is for many objects. I need to make my own objects and map them to keep textures absolutely minimum but i don't feel like making double work if i see someone has already made it. :)


Dim 28 Fév 2010 15:03
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