Re: [WIP] Route des Crêtes
Yeah Zaxxon, as you have noticed, I still have some unnatural bump on the road but it's really hard to fix it. Because under BTB you can see really the size of the bump in order to fix it, so I have to export the track, test it, write on paper where I found big bump, then come back to BTB, modify, export, test ....
So it take time
But you have right, they are unnatural bump that I will fix
I need also add vegetation, add some little object (like rock), change some textures, put some spectators, add some marks on the road .... and other thing like that.
That's why I say 50% (and I'm optimist lol ).
But this version is only a BTB track, no conversion after.
(You have see the other
not really the same )
I'm glad that you like it, I still have many things to do to have a BTB released
@Flat : Tu va être un peu déçu je pense. Perso j'ai pas retrouvé de bonnes sensations. Sans doute dû aux textures à proximité de la route qui ne correspondent pas avec la réalité. De plus le fait que ca longe assez souvent un "mur" de rochers, c'est vraiment pas évident de le reproduire sans faire exploser le nombre de poly total. Je tâtonne, mais je trouverais (pour la version max, plus facile
)
Et puis tu dis "dernier virage" , c'est lequel pour toi ? Car là je l'ai mise dans le sens inverse de quand on a était voir le rallye ( vu qu'elle se cours dans les deux sens... ) mais je peut très bien faire l'inverse aussi
Suffit de demander :p
@ Mathou : Merci, c'est vraiment rien.