Nous sommes le Lun 20 Aoû 2018 05:36


Règles du forum


Winners 2017

1 - W.T.F. (WayTooFast)
2 - Malagasy Rally Team (MRT)
3 - S.A.R.T (Sport Auto Rallye Team)

Poster un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 469 messages ]  Aller à la page Précédente  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Suivante
 Poland Rally Team 
Auteur Message
Apprenti pilote
Apprenti piloteMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Jeu 19 Déc 2013 17:35
Age: 37
Messages: 62
Localisation: Wieprz
N° de pilote: 1001
Pseudo Live: Endriu

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Dernier message de la page précédente :
Wrona zamieszaj co z pogodą na jutro


Sam 6 Jan 2018 21:36
Profil Envoyer un e-mail
Pilote novice
Pilote noviceMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 19 Déc 2014 00:30
Messages: 159
N° de pilote: 44
Pseudo Live: Wrona Rally

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Sat 6 Jan 2018 20:36 here  endriu a écrit:
Wrona zamieszaj co z pogodą na jutro


Ok

>> Fusion automatique -- Sun 7 Jan 2018 17:28 -- Automatic merge <<

18.46 start rajdu, 19.01 rusza pierwszy OS

Poland Rally Team Rally 2  :D/

>> Fusion automatique -- Sun 7 Jan 2018 18:38 -- Automatic merge <<

>> Fusion automatique -- Sun 7 Jan 2018 18:44 -- Automatic merge <<

Sun 7 Jan 2018 18:40 here  Wrona Rally a écrit:
Sat 6 Jan 2018 20:36 here  endriu a écrit:
Wrona zamieszaj co z pogodą na jutro


Ok

>> Fusion automatique -- Sun 7 Jan 2018 17:28 -- Automatic merge <<

18.46 start rajdu, 19.01 rusza pierwszy OS

Poland Rally Team Rally 2  :D/

>> Fusion automatique -- Sun 7 Jan 2018 18:38 -- Automatic merge <<



Pany kurde kumplowi alternator padł dosłownie teraz do mnie zadzwonił, ustawiam na 21.. sorra za zamieszanie

Jak się wszyscy zebraliście już to po prostu zreplikujcie trasy i miłego latania
Ja muszę wyjść z chaty i mu pomóc

>> Fusion automatique -- Sun 7 Jan 2018 22:18 -- Automatic merge <<

Sun 7 Jan 2018 18:44 here  Wrona Rally a écrit:
Sat 6 Jan 2018 20:36 here  endriu a écrit:
Wrona zamieszaj co z pogodą na jutro


Ok

>> Fusion automatique -- Sun 7 Jan 2018 17:28 -- Automatic merge <<

18.46 start rajdu, 19.01 rusza pierwszy OS

Poland Rally Team Rally 2  :D/

>> Fusion automatique -- Sun 7 Jan 2018 18:38 -- Automatic merge <<

>> Fusion automatique -- Sun 7 Jan 2018 18:44 -- Automatic merge <<

Sun 7 Jan 2018 18:40 here  Wrona Rally a écrit:
Sat 6 Jan 2018 20:36 here  endriu a écrit:
Wrona zamieszaj co z pogodą na jutro


Ok

>> Fusion automatique -- Sun 7 Jan 2018 17:28 -- Automatic merge <<

18.46 start rajdu, 19.01 rusza pierwszy OS

Poland Rally Team Rally 2  :D/

>> Fusion automatique -- Sun 7 Jan 2018 18:38 -- Automatic merge <<



Pany kurde kumplowi alternator padł dosłownie teraz do mnie zadzwonił, ustawiam na 21.. sorra za zamieszanie

Jak się wszyscy zebraliście już to po prostu zreplikujcie trasy i miłego latania
Ja muszę wyjść z chaty i mu pomóc


Auto ogarnęliśmy, wróciłem na chatę 20:45, na styk, 21, chcę jechać 1 oes...a tu nie ma transmittera do pada  :D tak czy siak nie pojechane  :D ale widzę dzisiaj frekwencja i tak nie za duża, tylko Radek i Endriu ;)

>> Fusion automatique -- Mon 8 Jan 2018 11:59 -- Automatic merge <<

Dobra Pany dzisiaj tez bede ustawial. Mam niedosyt bo nie latalem od piatku. Jak ktos ma ochote to zapraszam.

www.youtube.com/user/ToWrona


Lun 8 Jan 2018 13:00
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti piloteMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Mar 5 Jan 2016 22:08
Age: 37
Messages: 46
Localisation: Limerick
Ecurie: Poland Rally Team
N° de pilote: 7781
Pseudo Live: johnzz81

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
ja nie latałem nic od ostatniego rajdu stablowego, w sumie to tylko te nowe trasy przejechałem po jednym razie tak zeby sie zorientować co to jest... nie mam czasu ... :(


Lun 8 Jan 2018 18:50
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti piloteMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 20 Fév 2015 19:24
Age: 34
Messages: 24
Localisation: Limerick
Ecurie: PRT
N° de pilote: 5101
Pseudo Live: Radek1984

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Na która dzisiaj ten Public  :?:  :GGG

Ustawiłem pare os-ow na 21:05 Jeśli nie jest za późno i ktoś ma ochotę zapraszam   o|:)


Lun 8 Jan 2018 21:54
Profil Envoyer un e-mail
Pilote novice
Pilote noviceMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 19 Déc 2014 00:30
Messages: 159
N° de pilote: 44
Pseudo Live: Wrona Rally

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Mon 8 Jan 2018 20:54 here  Radek1984 a écrit:
Na która dzisiaj ten Public  :?:  :GGG

Ustawiłem pare os-ow na 21:05 Jeśli nie jest za późno i ktoś ma ochotę zapraszam   o|:)


Dopiero na chate wrocilem..heh bede codziennie cos probowal. :D

Ten super-oes z tymi kamieniami haha, dobre to było..

www.youtube.com/user/ToWrona


Mar 9 Jan 2018 00:13
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti piloteMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 20 Fév 2015 19:24
Age: 34
Messages: 24
Localisation: Limerick
Ecurie: PRT
N° de pilote: 5101
Pseudo Live: Radek1984

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Mon 8 Jan 2018 22:13 here  Wrona Rally a écrit:
Mon 8 Jan 2018 20:54 here  Radek1984 a écrit:
Na która dzisiaj ten Public  :?:  :GGG

Ustawiłem pare os-ow na 21:05 Jeśli nie jest za późno i ktoś ma ochotę zapraszam   o|:)


Dopiero na chate wrocilem..heh bede codziennie cos probowal. :D

Ten super-oes z tymi kamieniami haha, dobre to było..


Te nowe Osy OGIEN !! Ten z kamieniami mnie pokononal ;)

Mysle zeby dzisiaj tez cos posmigac po pracy :) Trzeba potrenowac bo z mojejbstrony formy brak na 4lapie za dlugo jezdze ta oska ;)

Tak ze mysle godzina 20:30 przeleciec pare oesow .
Zapraszam !

Post via iPhone Image


Mar 9 Jan 2018 16:48
Profil Envoyer un e-mail
Manager écurie
Apprenti pilote
Manager écurie
Membre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Mer 13 Mar 2013 11:07
Messages: 59
N° de pilote: 3531
Pseudo Live: hubertos

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Tue 9 Jan 2018 15:48 here  Radek1984 a écrit:
Mon 8 Jan 2018 22:13 here  Wrona Rally a écrit:
Mon 8 Jan 2018 20:54 here  Radek1984 a écrit:
Na która dzisiaj ten Public  :?:  :GGG

Ustawiłem pare os-ow na 21:05 Jeśli nie jest za późno i ktoś ma ochotę zapraszam   o|:)


Dopiero na chate wrocilem..heh bede codziennie cos probowal. :D

Ten super-oes z tymi kamieniami haha, dobre to było..


Te nowe Osy OGIEN !! Ten z kamieniami mnie pokononal ;)

Mysle zeby dzisiaj tez cos posmigac po pracy :) Trzeba potrenowac bo z mojejbstrony formy brak na 4lapie za dlugo jezdze ta oska ;)

Tak ze mysle godzina 20:30 przeleciec pare oesow .
Zapraszam !

Post via iPhone Image


Ja może dzisiaj wbiję na testy. Ustaw trochę fajnych szutrów i może coś z monte-carlo??

Image


Mar 9 Jan 2018 17:50
Profil Envoyer un e-mail
Pilote novice
Pilote noviceMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 19 Déc 2014 00:30
Messages: 159
N° de pilote: 44
Pseudo Live: Wrona Rally

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Tue 9 Jan 2018 15:48 here  Radek1984 a écrit:
Mon 8 Jan 2018 22:13 here  Wrona Rally a écrit:
Mon 8 Jan 2018 20:54 here  Radek1984 a écrit:
Na która dzisiaj ten Public  :?:  :GGG

Ustawiłem pare os-ow na 21:05 Jeśli nie jest za późno i ktoś ma ochotę zapraszam   o|:)


Dopiero na chate wrocilem..heh bede codziennie cos probowal. :D

Ten super-oes z tymi kamieniami haha, dobre to było..


Te nowe Osy OGIEN !! Ten z kamieniami mnie pokononal ;)

Mysle zeby dzisiaj tez cos posmigac po pracy :) Trzeba potrenowac bo z mojejbstrony formy brak na 4lapie za dlugo jezdze ta oska ;)

Tak ze mysle godzina 20:30 przeleciec pare oesow .
Zapraszam !

Post via iPhone Image


Ustawiaj i lecimy :)

www.youtube.com/user/ToWrona


Mar 9 Jan 2018 18:11
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti piloteMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 20 Fév 2015 19:24
Age: 34
Messages: 24
Localisation: Limerick
Ecurie: PRT
N° de pilote: 5101
Pseudo Live: Radek1984

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Tue 9 Jan 2018 16:11 here  Wrona Rally a écrit:
Tue 9 Jan 2018 15:48 here  Radek1984 a écrit:
Mon 8 Jan 2018 22:13 here  Wrona Rally a écrit:
Mon 8 Jan 2018 20:54 here  Radek1984 a écrit:
Na która dzisiaj ten Public  :?:  :GGG

Ustawiłem pare os-ow na 21:05 Jeśli nie jest za późno i ktoś ma ochotę zapraszam   o|:)


Dopiero na chate wrocilem..heh bede codziennie cos probowal. :D

Ten super-oes z tymi kamieniami haha, dobre to było..


Te nowe Osy OGIEN !! Ten z kamieniami mnie pokononal ;)

Mysle zeby dzisiaj tez cos posmigac po pracy :) Trzeba potrenowac bo z mojejbstrony formy brak na 4lapie za dlugo jezdze ta oska ;)

Tak ze mysle godzina 20:30 przeleciec pare oesow .
Zapraszam !

Post via iPhone Image


Ustawiaj i lecimy :)


Ok w takim razie zamiast asfaltów będzie Monte Mod
Ok 20:01 Start  lobby czynne od 19:46
Zapraszam!


Mar 9 Jan 2018 18:35
Profil Envoyer un e-mail
Pilote novice
Pilote noviceMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 19 Déc 2014 00:30
Messages: 159
N° de pilote: 44
Pseudo Live: Wrona Rally

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Tue 9 Jan 2018 17:35 here  Radek1984 a écrit:
Tue 9 Jan 2018 16:11 here  Wrona Rally a écrit:
Tue 9 Jan 2018 15:48 here  Radek1984 a écrit:
Mon 8 Jan 2018 22:13 here  Wrona Rally a écrit:
Mon 8 Jan 2018 20:54 here  Radek1984 a écrit:
Na która dzisiaj ten Public  :?:  :GGG

Ustawiłem pare os-ow na 21:05 Jeśli nie jest za późno i ktoś ma ochotę zapraszam   o|:)


Dopiero na chate wrocilem..heh bede codziennie cos probowal. :D

Ten super-oes z tymi kamieniami haha, dobre to było..


Te nowe Osy OGIEN !! Ten z kamieniami mnie pokononal ;)

Mysle zeby dzisiaj tez cos posmigac po pracy :) Trzeba potrenowac bo z mojejbstrony formy brak na 4lapie za dlugo jezdze ta oska ;)

Tak ze mysle godzina 20:30 przeleciec pare oesow .
Zapraszam !

Post via iPhone Image


Ustawiaj i lecimy :)


Ok w takim razie zamiast asfaltów będzie Monte Mod
Ok 20:01 Start  lobby czynne od 19:46
Zapraszam!



Daj kilka z Monte, tak z 3-4 ale daj też szutru kilka i tarmacu normalnego, co Ty na to :)
Tego super-oesa z kamieniami i Kormoran  :D

www.youtube.com/user/ToWrona


Mar 9 Jan 2018 18:50
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti piloteMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 20 Fév 2015 19:24
Age: 34
Messages: 24
Localisation: Limerick
Ecurie: PRT
N° de pilote: 5101
Pseudo Live: Radek1984

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Ok zrobione jest Monte jest Gravel i jest Asfalt Mysle ze kazdy znajdzie cos dla siebie   :-D  o|:) ;)

Ps . Dzisiaj w trochę trudniejszych warunkach pogodowych  :twisted:  :twisted:


Mar 9 Jan 2018 20:39
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti piloteMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Jeu 19 Déc 2013 17:35
Age: 37
Messages: 62
Localisation: Wieprz
N° de pilote: 1001
Pseudo Live: Endriu

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Tue 9 Jan 2018 19:39 here  Radek1984 a écrit:
Ok zrobione jest Monte jest Gravel i jest Asfalt Mysle ze kazdy znajdzie cos dla siebie   :-D  o|:) ;)

Ps . Dzisiaj w trochę trudniejszych warunkach pogodowych  :twisted:  :twisted:


kurna niezły maraton


Mar 9 Jan 2018 20:42
Profil Envoyer un e-mail
Pilote novice
Pilote noviceMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 19 Déc 2014 00:30
Messages: 159
N° de pilote: 44
Pseudo Live: Wrona Rally

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Jest petarda!
Czat: https://tlk.io/prt

www.youtube.com/user/ToWrona


Mar 9 Jan 2018 20:45
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti piloteMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Mar 5 Jan 2016 22:08
Age: 37
Messages: 46
Localisation: Limerick
Ecurie: Poland Rally Team
N° de pilote: 7781
Pseudo Live: johnzz81

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
ja moge pojechać monte fiestą r5 jakby co...


Jeu 11 Jan 2018 22:29
Profil Envoyer un e-mail
Manager écurie
Apprenti pilote
Manager écurie
Membre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Mer 21 Mar 2012 00:15
Messages: 82
Localisation: Kraków
Team: Front Pressure Evolution CFR Team
Ecurie: Poland Rally Team
N° de pilote: 3140
Pseudo Live: mcdaros

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
No wlasnie, mamy jeszcze tydzien do startu to wstepnie sie moze ustawimy jakos zeby wiedziec co ew. trenowac. I od razu mamy kiszke z wyborem. Dwa rajdy: WRC oraz Ameryka. Ameryka ma tylko 3 grupy glowne: wurce, n4 i oska r2. Punktuje kilka miejsc z kazdej. Myslalem zeby poszla oska (Pawel?) oraz ktos jeszcze, ale kto i w czym nie wiem. Ktos ma ochote to jechac?
A co do Monte, ktos wsiada w wurca oprocz Hubertosa czy cala pozostala piatka pojedzie Wrc-2 w R5?

Post via Android Image

POLAND RALLY TEAM STATISTICS (2012-2017) - W50
W--: 1. x: *** / 2. x: *** / 3. x: *** / 4. x: ***


Ven 12 Jan 2018 14:43
Profil Envoyer un e-mail
Pilote novice
Pilote noviceMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 19 Déc 2014 00:30
Messages: 159
N° de pilote: 44
Pseudo Live: Wrona Rally

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Fri 12 Jan 2018 13:43 here  mcdaros a écrit:
No wlasnie, mamy jeszcze tydzien do startu to wstepnie sie moze ustawimy jakos zeby wiedziec co ew. trenowac. I od razu mamy kiszke z wyborem. Dwa rajdy: WRC oraz Ameryka. Ameryka ma tylko 3 grupy glowne: wurce, n4 i oska r2. Punktuje kilka miejsc z kazdej. Myslalem zeby poszla oska (Pawel?) oraz ktos jeszcze, ale kto i w czym nie wiem. Ktos ma ochote to jechac?
A co do Monte, ktos wsiada w wurca oprocz Hubertosa czy cala pozostala piatka pojedzie Wrc-2 w R5?

Post via Android Image


Chętnie bym pojechał WRC ale w związku z tym co mi tam kiedyś tłumaczyliście, nie mogę jechać topowymi więc najchętniej pojadę R5

www.youtube.com/user/ToWrona


Ven 12 Jan 2018 18:37
Profil Envoyer un e-mail
Afficher les messages postés depuis:  Trier par  
Poster un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 469 messages ]  Aller à la page Précédente  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Suivante

 

 En relation avec ce sujet 
En relation avec ce sujet Réponses Vus Dernier message
CGC Rally Team
de Groslapin » Sam 13 Jan 2018 09:17
0 Réponses 137 Vus
Dernier message de GroslapinVoir le dernier message  Sam 13 Jan 2018 09:17
Pro Rally Team
de Groslapin » Lun 8 Jan 2018 15:04
0 Réponses 168 Vus
Dernier message de GroslapinVoir le dernier message  Lun 8 Jan 2018 15:04
RBR Entrerriano Rally Team
de Groslapin » Ven 19 Jan 2018 10:26
0 Réponses 105 Vus
Dernier message de GroslapinVoir le dernier message  Ven 19 Jan 2018 10:26
S.A.R.T. (Sport Auto Rally Team)
de Groslapin » Mer 17 Jan 2018 00:46
23 Réponses 999 Vus
Dernier message de FJ2MVoir le dernier message  Jeu 15 Mar 2018 12:23
Full Attack Rally Team
de Groslapin » Mer 17 Jan 2018 00:52
0 Réponses 166 Vus
Dernier message de GroslapinVoir le dernier message  Mer 17 Jan 2018 00:52

Qui est en ligne

Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 1 invité


Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets
Vous ne pouvez pas éditer vos messages
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages
Vous ne pouvez pas joindre des fichiers

Rechercher:
Aller à:  


Copyright © rallyesim.fr 2009 - 2012 - [ Contacter les administrateurs ]
ATTENTION : Aucun support à cette adresse / No support at this address

[Supprimer tous les cookies du forum]

Association Rallyesim enregistrée sous le numéro 245 du J.O. du 20 Août 2005



Powered by phpBB © phpBB Group.
Basé sur le thème WoW Green de Vjacheslav Trushkin
Traduction par: phpBB-fr.com