Nous sommes le Lun 18 Juin 2018 21:43


Règles du forum


Winners 2017

1 - W.T.F. (WayTooFast)
2 - Malagasy Rally Team (MRT)
3 - S.A.R.T (Sport Auto Rallye Team)

Poster un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 386 messages ]  Aller à la page Précédente  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  Suivante
 Poland Rally Team 
Auteur Message
Apprenti pilote
Apprenti pilote

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Mer 3 Juil 2013 18:28
Age: 49
Messages: 66
Localisation: Radom
N° de pilote: 5308
Pseudo Live: legac22

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Dernier message de la page précédente :
inna rzecz to moment zmiany biegów. NGP nie rozpędza się w górze, jak zaobserwowałem szybciej się rozpędza na wyśzym biegu


Lun 19 Fév 2018 00:41
Profil Envoyer un e-mail
Pilote novice
Pilote noviceMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 19 Déc 2014 00:30
Messages: 139
N° de pilote: 44
Pseudo Live: Wrona Rally

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Kiedyś zmierzyłem czas Evo R4 do 100 kmh w NGP to wyszło chyba ponad 6 sekund

www.youtube.com/user/ToWrona


Lun 19 Fév 2018 10:21
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti pilote

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Mer 3 Juil 2013 18:28
Age: 49
Messages: 66
Localisation: Radom
N° de pilote: 5308
Pseudo Live: legac22

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
czyli tyle ile powinno

>> Fusion automatique -- Mon 19 Feb 2018 19:23 -- Automatic merge <<

po dzisiejszym dniu na torze Kielce i upalaniu po brudnym, miejscami mokrym asfalcie utwierdziłem się w przekonaniu, że na asfalt tylko gokarty albo coś niewiele większego. Wniosek drugi , zmiękczanie zawieszenia na mokro nie ma sensu, trzeba zmniejsdzyć siłę hamowania  w RBR to 7500  3500 io ciśnienie w oponach 1,8  i 1,6


Lun 19 Fév 2018 20:23
Profil Envoyer un e-mail
Pilote novice
Pilote noviceMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 19 Déc 2014 00:30
Messages: 139
N° de pilote: 44
Pseudo Live: Wrona Rally

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Evo z salonu miało 5,5 sek do setki, R4 podejrzewam że poniżej 4 ale już nie będę się kłócił :D

Widzieliście te oesy w Belgii? 2x tarmac wet i gravel wet... jakie opony na to? gravel czy tarmac... ?

www.youtube.com/user/ToWrona


Mar 20 Fév 2018 00:30
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti pilote

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Mer 3 Juil 2013 18:28
Age: 49
Messages: 66
Localisation: Radom
N° de pilote: 5308
Pseudo Live: legac22

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
tarmac

>> Fusion automatique -- Tue 20 Feb 2018 00:04 -- Automatic merge <<

a NGP jest za bardzo zmulone to fakt.. Ja próbowałem Kormoran na Tarmac wet i całkiem dobrze się jedzie, lepiej niż Monte na Snow w NGP


Mar 20 Fév 2018 01:04
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti pilote

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Dim 11 Fév 2018 12:28
Age: 32
Messages: 12
N° de pilote: 316
Pseudo Live: suicydalny

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Cześć. Auta na NGP subiektywnie mogą wydawać się zamulone, ponieważ na "oryginalnej" fizyce w większośći są cholernie szybkie, za szybkie. Popatrzcie sobie uważnie różne on-boardy z reala z pomiarem prędkości - tam wcale nie jest tak szybko. Dodatkowo za wirtualnym kółkiem jesteśmy pozbawieni przeciążeń co potęguje jeszcze ten efekt "mułowatości". W Wurcach i R5 radzę wybierać krótkie skrzynie bo chyba biegi są trochę za długie. Ciekawe jakie poprawki wniosła fizyka 5.0, bo tutaj jeździ się na starszej wersji NGP.  

Sun 18 Feb 2018 15:39 here  Wrona Rally a écrit:
Fri 16 Feb 2018 18:42 here  suicydalny a écrit:
Cześć Wszystkim.
Naszła mnie ostatnio ochota pośmigać w coś na kierownicy i jak zwykle skończyło się na Ryśku. Chociaż taki np. Dirt Rally przyciąga świetną oprawą graficzną i dźwiękową, bogatszym FFB, to jednak według mnie RBR nadal rządzi :).

Wybrałem francuski plugin ponieważ jest tu jakoś bardziej przejrzyście niż na czeskim. Fajnie wszystko się obsługuje z poziomu RSCenter.

Można powiedzieć, że jestem fanem fizyki NGP i troszkę się rozczarowałem małą ilością rozgrywek na tej właśnie fizyce. Na jakiej fizyce się tu w ogóle lata? Czy jest to "real physics", ta która była na czeskim ? Spróbuję jeszcze się przekonać do tutejszej fizyki bo pojeździł bym coś więcej, ale szczerze, to dla mnie wszystko by mogło być na NGP :)

Mam do Was pytanko jeszcze. Gdzie szukać numerycznego opisu tras (np. lewy 6 do prawy 3 nie tnij :)) i czy taki pacenotes plugin będzie obsługiwał wszystkie lub większość odcinków tutaj.

Dzięki, pozdrawiam.


Siemano !!! :D Witamy witamy

Wiesz co większość tutaj rozgrywa się na 'standardowym' RBR, ale tu jest coś takiego jak tarmac mod, gravel mod, snow mod, mix mod - wszystkie mają fizykę zmienioną względem podstawowego RBR i na prawdę bliską realizmowi, nie zawiedziesz się. Tempo w championship, a już szczególnie na asfalcie jest ostre - całkiem sporo upalaczy jeździ :) czasami się wkurzam jak tracę po 10 sekund na odcinku, a potem na gravelu tym samym gościom dokopuję, ale cóż taką tu mamy specyfikę. Nie wiem jak jest na innych modach - powiesz coś, jeśli jeździłeś? Ciekaw jestem jak jest na czeskim. A może nawet włoski latałeś?

A co do NGP - fakt mało tu tego. I jak już jechać to tylko WRC. Są takie mistrzostwa malezyjskie tutaj, mają zazwyczaj sporo odcinków ale najwyższa klasa to N4, i jest taki muł, że można zasnąć przed kompem....te NGP po prostu nie jadą. Jakby je przyspieszyli o 30% to byłbym wielkim fanem. Ale WRC całkiem spoko jeżdżą.

Hej. Ja to do upalaczy raczej nie należę, głównie śmigałem sobie offline dla przyjemności.
Jeździłem dawno troszkę na czeskim, ale jeszcze na starych fizykach. Teraz u Czechów jeździ się tylko na NGP z tego co kojarzę.
Na włoskim (chyba o rbr world nam chodzi) system rozgrywek jest bardzo fajny z tego co kojarzę, ale niestety fizyka mnie odrzuciła, strasznie arcadowo było na asfaltach - dużo za dużo gripa, hamowania jak w F1. Na szutrach też kiepsko, a ja chociaż jakimś wymiataczem nie jestem, to jestem bardzo wyczulony na fizykę i dobra, realna fizyka to dla mnie priorytet. NGP, to najlepsze na czym mi było dane jeździć z pośród wszystkich gier rajdowych. Chociaż ta tutejsza fizyka nie jest zła.

Początek kariery mam kiepski, wczoraj wywaliło mi bezpieczniki w domu podczas turnieju. Skończyłem rajd "baltic cup" na drugiej pozycji w R2 i 34 w generalce, ale nie zapisałem powtórek które muszę wysłać do kontroli więc dostane chyba DNF. Ale złapałem zajawkę na rbra po długiej przerwie, muszę się trochę rozjeździć jeszcze i może coś powalczę.

Pozdrawiam :)

Edit: powiedzcie mi jeszcze proszę, gdzie znajdę ten plugin z numerycznym opisem zakrętów. Czy ten pacanote plugin w sekcji download na tym forum, ma możliwość ustawienia takiego opisu numerycznego ?

NGP Lover


Mer 21 Fév 2018 18:06
Profil Envoyer un e-mail
Manager écurie
Apprenti pilote
Manager écurie
Membre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Mer 21 Mar 2012 00:15
Messages: 67
Localisation: Kraków
Team: Front Pressure Evolution CFR Team
Ecurie: Poland Rally Team
N° de pilote: 3140
Pseudo Live: mcdaros

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
suicydalny a écrit:
Edit: powiedzcie mi jeszcze proszę, gdzie znajdę ten plugin z numerycznym opisem zakrętów. Czy ten pacanote plugin w sekcji download na tym forum, ma możliwość ustawienia takiego opisu numerycznego ?


hejka, tu masz Polski Pacenote: http://www.prt.vipserv.pl/PolishPaceNotes2014_1_.zip wraz z instrukcją: https://www.youtube.com/watch?v=YwJ9cFPLLYI
Obie rzeczy zmodyfikował/stworzył nasz kumpel PaloSamo kiedy tu jeszcze jeździł :)

No tak, powtórki koniecznie zapisuj, bo to nie tylko to że dostaniesz DNF-a za rajd. Dostaniesz też karę (żółtą kartkę) w tym wypadku pierwszy stopień - która się będzie ciągnąc z Tobą cały rok. I przykładowo gdybyś dalej miał kontrolę i znów nie dawał plików to możesz zakończyć udział w tutejszym simie banem do końca sezonu. Kary są w regulaminie w "helpie", warto poczytać sobie też ten regulamin ot tak żeby wiedzieć co i jak.

Jak się rozjeździsz - i będziesz chciał regularnie startować (może nie tylko w NGP...) to pomyślimy o dołączeniu do zespołu :)

POLAND RALLY TEAM STATISTICS (2012-2017) - W50
W--: 1. x: *** / 2. x: *** / 3. x: *** / 4. x: ***


Mer 21 Fév 2018 20:06
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti pilote

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Mer 3 Juil 2013 18:28
Age: 49
Messages: 66
Localisation: Radom
N° de pilote: 5308
Pseudo Live: legac22

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Ja Belgię pojechałem całą na Tarmacach ibyło spoko, tylko na Kormoranie na głazy na poboczch trzeba uważać , jeden jest gdzieś na początku , lewy 3 i po prawqej stronie w trawie leży


Mer 21 Fév 2018 20:59
Profil Envoyer un e-mail
Pilote novice
Pilote noviceMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 19 Déc 2014 00:30
Messages: 139
N° de pilote: 44
Pseudo Live: Wrona Rally

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Nie wierze rozje...em sie na 3 zakrecie pierwszego oesu

Kur..a na drugim rajdzie rozje..lem sie na 2 odcinku. Panowie ja nie wiem co jest grane. Moze to to ze nie gram u siebie i nie jestem w pelnym skupieniu , sam pokoju nie jestem itp itd

Nie mam pojecia

www.youtube.com/user/ToWrona


Dernière édition par Wrona Rally le Mer 21 Fév 2018 21:39, édité 1 fois.



Mer 21 Fév 2018 21:21
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti pilote

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Mer 3 Juil 2013 18:28
Age: 49
Messages: 66
Localisation: Radom
N° de pilote: 5308
Pseudo Live: legac22

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
po mokrym trzeba uważać,  pisałem wcześnie hamulce w dół bo wypadniesz z każdego zakrętu

>> Fusion automatique -- Wed 21 Feb 2018 20:39 -- Automatic merge <<

wypadłeś na tych garbach  na początku?


Mer 21 Fév 2018 21:39
Profil Envoyer un e-mail
Pilote novice
Pilote noviceMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 19 Déc 2014 00:30
Messages: 139
N° de pilote: 44
Pseudo Live: Wrona Rally

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Wed 21 Feb 2018 20:39 here  legac22 a écrit:
po mokrym trzeba uważać,  pisałem wcześnie hamulce w dół bo wypadniesz z każdego zakrętu

>> Fusion automatique -- Wed 21 Feb 2018 20:39 -- Automatic merge <<

wypadłeś na tych garbach  na początku?



Nie, po prostu za szybko w zakret, plaski zakret wylecialem na zewnetrzna i w drzewo.

W drugim rajdzie zaliczylem czolowo mostek

Nie wiem co jest ze mna

Zaczałem trzeci rajd i wypadłem na 1 odcinku co prawda ze stratą jakichś 2-3 sekund bo silnik zamulił tylko ale nie jadę już dzisiaj dalej.... 4 odcinki, 3 wypadnięcia za trasę, taki bilans jazdy na dziś

www.youtube.com/user/ToWrona


Mer 21 Fév 2018 21:59
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti pilote

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Dim 11 Fév 2018 12:28
Age: 32
Messages: 12
N° de pilote: 316
Pseudo Live: suicydalny

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Panowie jeszcze jedno pytanko. Zapisałem powtórki z dzisiejszych przejazdów i odtwarzając je później za pomocą rscenter, ładuje się auto którym jechałem ale na zupełnie innych odcinkach (francja chyba) po czym replay się zawiesza. To normalne? w czym to odtworzyć aby działo? Boje się że mnie zbanują jak znów nie wyślę powtórek.

Pozdrawiam.

NGP Lover


Mer 21 Fév 2018 22:53
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti piloteMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 20 Fév 2015 19:24
Age: 34
Messages: 23
Localisation: Limerick
Ecurie: PRT
N° de pilote: 5101
Pseudo Live: Radek1984

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Wed 21 Feb 2018 20:53 here  suicydalny a écrit:
Panowie jeszcze jedno pytanko. Zapisałem powtórki z dzisiejszych przejazdów i odtwarzając je później za pomocą rscenter, ładuje się auto którym jechałem ale na zupełnie innych odcinkach (francja chyba) po czym replay się zawiesza. To normalne? w czym to odtworzyć aby działo? Boje się że mnie zbanują jak znów nie wyślę powtórek.

Pozdrawiam.


Musisz ustawić dokładnie to samo auto i trasę zanim odpalisz powtórkę  o|:)


Mer 21 Fév 2018 22:57
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti pilote

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Dim 11 Fév 2018 12:28
Age: 32
Messages: 12
N° de pilote: 316
Pseudo Live: suicydalny

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Mon 19 Feb 2018 09:21 here  Wrona Rally a écrit:
Kiedyś zmierzyłem czas Evo R4 do 100 kmh w NGP to wyszło chyba ponad 6 sekund
To by się zgadzało, teraz oglądałem i mi się skojarzyło : https://www.youtube.com/watch?v=PEStcwR9FUQ
Tu dla porównania NGP : https://www.youtube.com/watch?v=cwzFkNPkpZE
Wiadomo, musimy przyjąć jakiś margines błędu takich pomiarów, ale w obu przypadkach wychodzi coś około 6 sekund, nie wiem nawet czy NGP nie zebrał się szybciej.

Tak jak pisałem wyżej. Jesteście przyzwyczajeni do super szybkich aut na "oryginalnej" fizyce i po przesiadce na NGP wydaje Wam się, że jest za wolno, a jest tak jak być powinno, nawet jeśli nie, to na pewno bliżej niż na "starych" fizykach. Z osiągami WRC to już przegięli grubo.
Oczywiście nie chcę tu demonizować obecnej fizyki, chodzi jedynie o odrobinę obiektywizmu.

Ps Dzięki wszystkim za pomoc  o|:)

NGP Lover


Sam 24 Fév 2018 03:37
Profil Envoyer un e-mail
Pilote novice
Pilote noviceMembre de l'association

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Ven 19 Déc 2014 00:30
Messages: 139
N° de pilote: 44
Pseudo Live: Wrona Rally

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
Kurde chyba masz rację

Mi te standardowe fizyki nie wydają się za szybkie mimo wszystko :/

Ale jazda gravel w R4 na NGP to taka nuda i zamuła że koniec...

www.youtube.com/user/ToWrona


Sam 24 Fév 2018 17:43
Profil Envoyer un e-mail
Apprenti pilote
Apprenti pilote

Avatar de l’utilisateur

Inscription:
Mer 3 Juil 2013 18:28
Age: 49
Messages: 66
Localisation: Radom
N° de pilote: 5308
Pseudo Live: legac22

Poland (pl)

Message Re: Poland Rally Team
od 0-100 to jest ok, gorzej jest dalej , wystarczy mała górka i auto wcale nie przyspiesza a gaz wciśnięty do dechy.  w Imprezie mam 225KM i od 100-200 samochód cały czas przyspiesza i każdy bieg można dokręcić do 6500obr, a w NGP czasem licznik stoi w miejscu


Sam 24 Fév 2018 18:10
Profil Envoyer un e-mail
Afficher les messages postés depuis:  Trier par  
Poster un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 386 messages ]  Aller à la page Précédente  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  Suivante

 

 En relation avec ce sujet 
En relation avec ce sujet Réponses Vus Dernier message
CGC Rally Team
de Groslapin » Sam 13 Jan 2018 09:17
0 Réponses 115 Vus
Dernier message de GroslapinVoir le dernier message  Sam 13 Jan 2018 09:17
Pro Rally Team
de Groslapin » Lun 8 Jan 2018 15:04
0 Réponses 135 Vus
Dernier message de GroslapinVoir le dernier message  Lun 8 Jan 2018 15:04
RBR Entrerriano Rally Team
de Groslapin » Ven 19 Jan 2018 10:26
0 Réponses 89 Vus
Dernier message de GroslapinVoir le dernier message  Ven 19 Jan 2018 10:26
S.A.R.T. (Sport Auto Rally Team)
de Groslapin » Mer 17 Jan 2018 00:46
23 Réponses 672 Vus
Dernier message de FJ2MVoir le dernier message  Jeu 15 Mar 2018 12:23
Full Attack Rally Team
de Groslapin » Mer 17 Jan 2018 00:52
0 Réponses 136 Vus
Dernier message de GroslapinVoir le dernier message  Mer 17 Jan 2018 00:52

Qui est en ligne

Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 1 invité


Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets
Vous ne pouvez pas éditer vos messages
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages
Vous ne pouvez pas joindre des fichiers

Rechercher:
Aller à:  


Copyright © rallyesim.fr 2009 - 2012 - [ Contacter les administrateurs ]
ATTENTION : Aucun support à cette adresse / No support at this address

[Supprimer tous les cookies du forum]

Association Rallyesim enregistrée sous le numéro 245 du J.O. du 20 Août 2005



Powered by phpBB © phpBB Group.
Basé sur le thème WoW Green de Vjacheslav Trushkin
Traduction par: phpBB-fr.com